basit. deneysel pazarlama. veya pazarlama deneyimi. Sanal gerçekliğe sahip bir gelecek, reklamverenler, içerik oluşturucular ve hikaye anlatıcıları için ne anlama gelecek? ama ilk günlerde sanal gerçeklik hızla yaygınlaşıyor. Google'daki küresel arama ilgisi geçen yıl yaklaşık 4 kat arttı. doğru gerçeklik. sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik de dijital reklamcılığı komple değiştirecek gibi görünüyor. Birçok firma bu yarışta ön sıralarda yer almayı hedefliyor tabi ki. Teknoloji, günlük yaşamlarımızı değiştirme potansiyeline sahiptir - iletişim kurma biçimimizden boş zamanlarımızı nasıl geçirdiğimize. İlk günler, ama zaten oluyor ve şimdi markaların,sanal gerçeklik ajanslarının ve içerik oluşturucuların her şeyin ne anlama geldiğini anlama zamanı. Neden şimdi? Birincisi, mobil cihazların yaygınlığı ve kalitesi. Basit bir karton parçasıyla artık akıllı telefonlarımızı sanal gerçeklik kulaklıklarına dönüştürebiliriz. Google’ın milyonlarca Google Cardboard görüntüleyicisi var. Bu, tüm dünyadaki birçok insana ilk VR tatlarını veriyor ve ana ilgi artıyor; Google'da sanal gerçeklik için küresel arama ilgisi geçen yıl yaklaşık 4 kat arttı. Herkes için VR deneyimi. Ve izleyicinin elinde, izleyecek içerik sıkıntısı yok. YouTube'daki her video VR'da görüntülenebilir ve bu da onu dünyanın en büyük VR içeriği kütüphanesi yapar.
YouTube'da, 360 derece videolar ile sanal gerçeklik herkese erişebilir. Bu sayede izleyiciler sadece hızlıca kaydırarak veya telefon ya da tableti etrafta hareket ettirerek mikrofonlu kulaklık olmadan videoyu her açıdan izleyebiliyor.
kısaca vr'ın reklamcılığı nasıl etkilediğinden bahsederken 360 derece video çekimi ve vr prodüksiyonuna dokunabiliriz. Sanal gerçeklik, derinlik ekleyerek 360 derece video çekimi ve vr deneyimini bir adım daha ileri götürür. Bir VR gözlük ile deneyimlendiğinde, görüntüler üç boyutlu hale gelir ve bu da sürükleyici olma hissine katkıda bulunur. Bunun da ötesinde, mekansal ses, tıpkı gerçek dünyada olduğu gibi insanların her yönden ses dinlemesine izin verir.
VR aynı zamanda bir tür zaman makinesi de oluşturabilir. Bu yıl gerçekleşen en ilginç şeyleri kaydetmeye başlarsak, 20 yıl sonra, geri dönüp oradaymış gibi deneyimleyebiliriz. Bunlar büyük küresel olaylar veya kişisel anlar olabilir - doğum günü partisi, düğün, okulun ilk günü. Bu anıları fotoğraflarda yaptığımız gibi toplayacağız - onları son derece canlı bir şekilde aktarabilir veya yeniden yaşayabiliriz.
Film eskiden en sürükleyici hikaye anlatma aracıydı. Ancak en iyi, en yüksek çözünürlüklü TV'lerle bile, hala izliyorsunuz. Orada değilsin. VR vaadi, endüstrinin "varlık" olarak adlandırdığı şeydir - gerçekten başka bir yerde olduğunuzu hissetmek. 360 vr kameralar bir yerin tüm deneyimini yakalayabilir - her köşede, her açıdan. Çok uzak olmayan bir gelecekte, bunun gibi kameralar tüm dünyadaki deneyimleri yakalayacak.
Bunun kitleler için anlamı nedir? Her durumda evdeki en iyi koltuklara erişmeye ne dersiniz - NBA playofflarında yer koltukları, La Scala'da bir kutu, Beyoncé gösterisinde ön sıra? Ya da ev rahatlığında dünyanın en güzel yerlerini ziyaret etme şansı? Işınlamak zorunda olduğumuz en yakın şey, her zamankinden daha derin katılımı mümkün kılmak.
YouTube'da içerik oluşturucular spor, haber, eğitim ve moda genelinde gerçekten aktarılabilir deneyimler oluşturmak için 360 derece video çekimini kullanıyor. İçerik oluşturucular için 360 derece video ve sanal gerçekliğin muazzam bir potansiyeli var ancak düşünce tarzında bir değişim gerektiriyor. Sanal gerçeklik, izleyicilerin aktif katılımcı olmalarına imkan tanıyor, istedikleri yere bakabiliyorlar. sanal gerçeklik ve 360 derece videoyu empati oluşturmada inanılmaz güçlü bir araç kılıyor. İzleyiciler kendilerini gerçekten oradaymış gibi hissettiklerinde o durumla ilgili daha yüksek hislere sahip oluyorlar. Mesajlar daha etkili hale geliyor.
Modada sanal gerçeklik kullanımı ve 360 derece moda defilesi çekimi ile en son Jason Wu, Hugo Boss ve Dior podyum gösterilerinden en önde yer kapabilir.
Öncelikle şunu belirtelim: Sanal gerçeklik, VR, kullanıcıları sanal bir dünya içerisine koyar ve hatta o dünyanın içine çeker, öte yandan artırılmış gerçeklik, AR, kullanıcıların gerçek dünyalarına sanal nesneler yerleştirerek gerçekliğini artırır.
Tıpkı programatik konusunda gördüğümüz gibi dik ve keskin bir benimseme eğrisi olacağını, büyük firmaların çoğunun VR içeriğinde önlerde yer alabileceğini rahatça belirtebiliriz. Programatiğin tüm faydası veriye dayalıdır, bu nedenle gelişebilmesi için daha çok veriye ihtiyaç duyar. VR ile elinizde niteliksel olarak daha fazla mal bulunacağı için, ölçüm yapabileceğiniz veri noktaları ve yolları da çoğalır ve bu sayede de kullanıcıyı (başka bir reklama tıklayıp diğer sitelere geçmesini engelleyerek) 5-10 kat daha fazla ürün seçeneği ile angaje edebilirsiniz. VR, aynı zamanda etkileşimde sürekliliği sağlamanıza, yeni temas noktaları ekleyerek veri toplamaya devam etmenize ve göz takibi gibi yeni veri noktaları yaratarak hedeflemenizi ve kullanıcı deneyimini geliştirmenize de yardımcı olur.
Dijital reklamcılık deneyimi bu kadar düşük ve değersiz kaldığı için bu hale geldik, bu aynı zamanda utanç verici. Biz bu anı artık büyük bir değişimin gelmesi gerektiği bir an olarak görüyoruz. VR klasik reklam içeriğinin getirdiği sınırları ortadan kaldırabilir. Reklam içeriğine maruz kaldığınızı bile fark edemeyeceğiniz hazır ve yaygın bir kullanım sağlayabilir. Yön olarak da bir değişim bekliyoruz, daha ileri bir kişiselleştirme ve angajman ile birlikte tüketici tarafından itilen değil çekilen olma yönünde bir değişim.
mobil reklamcılık deneyimi sıkıcı ve yıkılmış durumda” dedi ve şöyle devam etti, “ VR için söylenebilecek en güzel şey bence şudur, içeriğinizi kısa patlamalar şeklinde pazarlayabiliyorsunuz ve harika bir görüntüleme elde ediyorsunuz. An itibariyle %80 gibi bir görüntülenebilirlik oranımız var.
Facebook, Samsung, Microsoft ve Google gibi firmalar diğerleriyle birlikte sanal gerçeklik ve/veya artırılmış gerçeklik konularının bir sonraki büyük platform olduğuna inanıyorlar. Sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik dünyasında reklamcılık şekillenmeye başladıkça, sektör de dijital reklam deneyimlerini yeniden şekillendirmek için büyük bir fırsata ve geçişe hazırlanıyor.
Sanal gerçeklik, izleyicilere başka şekilde elde edemeyecekleri bir deneyim mi yaşatacak?Buradaki asıl konu araçtan tam anlamıyla faydalanmaktır, örneğin insanları bir yere götürme, bir dünyaya daldırma veya keşfe zorlama.
İzleyiciler başlangıçtaki o “Çok iyiymiş” anından sonra izlemeye devam etmek isteyecek mi?İzleyicileri bir dakika kadar sonra videoda tutmak oldukça zor olabilir. Onları tutacak güçlü ve etkili bir kancanız olduğundan emin olun.
Dünya genelindeki akıllı telefon kullanıcılarının sanal gerçeklikle ilgilenmelerinin asıl nedeni alışveriş yapmak, ayrıca ankete katılanların %64'ü “İnternet'ten alışveriş yaparken malzemeleri gerçek boyutunda görmek” olduğunu belirtti.
sanal gerçeklik teknolojisi son dönemde hazırlanan reklam kampanyalarında sıkça karşımıza çıkmaya başladı. Bu teknolojiyi yakından takip edip kullanan markalar; sanal gerçekliği ilginç fikirlerle birleştirdiler. Zaman zaman farklı hayatlarla empati kurduran, zaman zaman duygulara fazlasıyla dokunan, zaman zaman da alışveriş gibi deneyimleri hızlandırıp kolaylaştıran veya sınırlı kitleye sunulan bir etkinliği daha geniş kitlelere deneyimleten reklam kampanyaları ortaya çıktı.
sanal gerçeklik pazarlama kampanyaları akılda kalıcıdır, deneyseldir ve dijitalden fizikselle bütünleşir. kampanyayı duyduktan sonra sorun değil. hem duyduğunuzda hem de izlediğinizde çok daha iyi. Ürün / hizmet / marka deneyimini izleme ve işitme kombinasyonu ile birleştirmek, müşterileriniz veya hedef kitle olarak potansiyel müşterileriniz aracılığıyla unutulmaz, deneysel ve sürükleyici bir algı yaratır. VR ve AR zaten satış ve pazarlamada sanal gerçeklik etkiliyor. Gelecek hızla yaklaşıyor, bu yüzden yolculuğunuza buradan başlayın. En iyi Sanal Gerçeklik pazarlama kampanyalarından bazılarını bulmak için kapsamlı araştırmalar yaptık. Eğlenmeye hazırlanın!
Belki de gelecekte VR'ı bir pazarlama aracı olarak kullanmanızdan ilham alacaksınız! İlham, katılım, etki - dünyanın önde gelen markalarının şaşırtıcı VR pazarlama deneyimleri yaratmasının nedenlerinden sadece birkaçı. en iyi vr pazarlama kampanyaları yani en iyi sanal gerçeklik pazarlama kampanyaları hakkında daha ayrıntılı bilgi için burayı tıklayın. Sürükleyici teknolojiler kullanıcı katılımını artırır. Kitlelerin ürünleriniz, hizmetleriniz ve markanızla etkileşime girmesi için daha iyi yollar sunar. Pasif gözlemcileri aktif katkıda bulunanlara dönüştürmek daha fazla dikkat, daha derin duygusal bağlantılar ve gelişmiş hafıza tutma ile sonuçlanır. Sonuçta davranışları dönüştürebilirler.
Häagen-Dazs® - Extraordinary Bee
Häagen-Dazs® dondurma katkıları, Häagen-Dazs® bal arısı cenneti - uc davis kampüsünde arı dostu bir gösteri bahçesi - ve eğitim materyallerinin geliştirilmesini de desteklemektedir. Arıların korunmasına yardımcı olmak için en son çabamızda, Häagen-Dazs® omurgasızların korunması için xerces toplumu, omurgasızların korunması ve böcekler (arılar gibi) için daha fazla bilgi için korumaya çalışan kar amacı gütmeyen bir kuruluşla birlikte çalışıyor. 40 yıldan fazla. Dünyanın en büyük tozlayıcı koruma ekibiyle xerces toplumu, Häagen-Dazs®'ın, çiftçi tedarikçileri için, ürünlerimizin büyüdüğü çiftliklerin yakınında arı popülasyonlarının sağlığını iyileştirmeye odaklanan sürdürülebilir bir tarım programı oluşturmasına yardımcı olmak için mükemmel bir ortaktır.
Oreo – The World of a Flavoured Cookie 360°
Zengin, kakao ikramlarından esinlenen 360 derece etkileşimli bir dünyayı keşfedin ve en yeni lezzetimizin nasıl yaratıldığını keşfedin. Dolgulu Cupcake Aromalı Oreo çerezlerinin tadını çıkarın!
Oreo, pazarlama deneyiminin kesinlikle önünde, bu deneyimdeki eğlenceli grafiklerle izleyicilerin dikkatini çekiyor. Bu video Oreo’nun VR'a ilk girişini gösteriyor ve muhtemelen sonuncusu olmayacak!
Oreo'nun zengin, kakao ikramlarıyla dolu 360 derece etkileşimli bir dünyayı keşfedin. Bu, dijital ajans 360i tarafından oluşturulan eğlenceli bir VR pazarlama kampanyasıdır. Meraklı şekerlemecileri bir 'merak tonoz' boyunca kaprisli bir yolculuğa çıkarır. Bir yaşam boyu Oreo kurabiye portalı üzerinden taşındıktan sonra, süt nehirleri ve markaların en son yarattığı Dolgulu Kek aromalı Oreolar ile dolu büyülü bir alana taşınıyorsunuz.
Boursin – Sensorium VR
Boursin® Sensorium sanal gerçeklik deneyimi sizi Boursin® orijinal tariflerinde bulunan taze malzemelerle dolu bir yemek severlerin buzdolabında büyülü bir yolculuğa çıkarıyor. Bitki ormanlarında süzülürken, kızılcıkların üstünden atlayarak ve patlayan karabiberlere yaklaşırken kendinizi bu bileşenlere bırakın. Bir peynir şirketi için oldukça abartılı ve seviyoruz çünkü çıtayı yüksek tutuyor. Onların kurulumunda rüzgar jetleri de var, böylece bu maceraya gerçekten dalmış hissedebilirsiniz.
Yumuşak peynir tedarikçisi Boursin, keyifli ikramlarla dolu bir buzdolabında sizi yolculuğa çıkaran bir sanal gerçeklik deneyimi yarattı. Boursin, bu VR pazarlama deneyimini İngiltere'nin çeşitli alışveriş merkezlerinde ve etkinliklerinde sergiledi.
Qantas
Qantas ürünlerini ve uçaklarda bulunan popüler filmleri sanal gerçeklikle izleme imkanı sunmuştu.
Samsung’un Gear VR isimli sanal gerçeklik sunan gözlüğü ile yolcularına uçuş sırasında farklı bir uçuş tecrübesi yaşatmıştı.
TopShop
Topshop; Londra Moda Haftası’na katılamayan kullanıcılar, Oxford’daki mağazaların ekranları vasıtasıyla, moda haftasına dair defile anı, öncesi, sonrasını gibi görüntüleri 360 derece sanal gerçeklik teknolojisi ile deneyimlemişti.
Samsung - Emotion
İtalya’daki Santa Maria Hastanesiyle iş birliği içinde gerçekleştirilen projede, hastanenin pediatri bölümündeki çocuklar Samsung Gear VR takarak “Movieland”a gezmeye gitmiş, sanal gerçeklik deneyimi sunan ürün sayesinde kaydıraktan kaymış, eğlence dolu aktivitelerde bulunmuşlardı.
Point P.
Point.P, geçtiğimiz aylarda müşterilerini kalın karton kataloglardaki minik renk paletlerine, küçücük karo örneklerine bakıp ev döşeme eziyetine son vermek amacıyla devreye sanal gerçeklik teknolojisini sokmuş, süreci daha hızlı, kolay ve çekilebilir bir hale getirmişti.
Nike - Neymar
Neymar’ın saha içinde ne yaşadığını deneyimlemek ile Nike kampanyasında, hayranlarını Neymar’ın kramponlarının içine sokup, sanal gerçeklik ortamında attığı bir golü kopya ettiriyor. Sanal gerçekliğin uygulama alanlarından biri de spor sahaları ve profesyonellerin deneyimlerini hayranlarına tattırmak.
büyüyen sanal gerçeklik endüstrisi, yarattığı benzersiz, unutulmaz ve son derece ilgi çekici deneyimler nedeniyle markalar için büyük bir fırsat sunuyor. VR, teknolojiden çok daha fazlasıdır. sanal gerçeklik özellikle pazarlama, satış, ürün geliştirme ve elbette çalışan eğitimi ve kurumsal geliştirme için kullanışlıdır.
Duygusal deneyimler: Etkili ortam insanların davranışlarını düşünmelerini, hissetmelerini ve hatta değiştirmelerini sağlama potansiyeline sahiptir. Bu nedenle, ortam otizm, TSSB ve depresyon gibi durumları tedavi etmek için kullanılmıştır.
Sadece Hikaye Anlatma değil, Hikaye-Yaşam: Varlık, pasif bir gözlemci olmaktan ziyade bir hikaye yaşamanıza izin verir. Dördüncü duvar yok. İçerik oluşturucuları olarak, sizi orada olduğuna inanmak için kandırmak için sinematografi veya müzik ve düzenleme kullanmak zorunda değiliz. Kullanıcıları eylemin merkezine yerleştirmenin doğasında var olan bir güç vardır. Kendi koşullarında olanları deneyimlemelerine izin vermek, daha fazla katılım, hatta empati sağlar.
esneklik. Farklı hedefler, bütçeler ve son tarihler için farklı formatlarla sanal gerçeklik gerçekten herkes için bir şeyler sunar. Ölçeğin bir ucunda YouTube, Facebook ve başa takılan bir ekranda (HMD) görüntülenebilen 360 derece video ve vr video var. Ölçeğin diğer ucu, bir oyun motorunda oluşturulan ve Oculus Rift veya HTC Vive gibi PC destekli HMD'ler aracılığıyla zevk alan tamamen etkileşimli içeriktir.
VR taşınabilir: Birini tamamen yeni bir şekilde taşıyabilen bir deneyim açısından, bunun gibi bir şey yoktur. Sanal gerçeklik, başka türlü engelleyici deneyimleri erişilebilir kılar. VR ile çok uzak yerlere seyahat edebilir, zamanda geriye gidebilir veya geleceğe dönebilirim. Daha pratik bir düzeyde, başlatılmamış bir ürün için 'satın almadan önce deneyin' deneyimi sunabilirim. VR, markalara hayalleri gerçekleştirme fırsatı veriyor, hayal gücümüz tek sınırlama.
Bir kullanıcının dikkatinin% 100'ü: VR için gereken kulaklıklı mikrofon seti, sizi içine çeken içeriğe tamamen bağlı olduğunuz anlamına gelir. Dikkat dağıtıcı bir şey yok. Dijital gürültüyle dolu hızlı bir dünyada bunu başarmak zor.
Yüksek duyusal etki. Sürükleyici sanal gerçeklik, beyni vücudun aslında sanal ortamda olduğunu düşünmeye yönlendirir. Buna 'varlık' denir ve VR'nin gerçek büyüsüdür. Görme ve işitme duyumuza hitap etmenin yanı sıra, hareket, denge ve beden farkındalığımız da etkilenir. Tüm bu duyusal ipuçları, deneyimle olan duygusal bağlantıyı arttırır, böylece onun hafızamızı arttırır. VR o kadar güçlü ki paraplejiklerin tekrar yürümesine yardımcı olmak için bile kullanılıyor.
Sanal Gerçeklik, kısacası, VR Özetle Deneyim Pazarlamasıdır. sanal gerçeklik ajansı nsocial veya vr ajansı nsocial, markaların ürünlerini veya hizmetlerini müşterilerine veya potansiyel müşterilerine deneyimler yaşatan sanal gerçeklik çözümleri ve sanal gerçeklik yazılımları geliştirir. Geliştirdiği Sanal Gerçeklik çözümleri, sanal gerçeklik uygulamaları ve sanal gerçeklik yazılımları ürettiği yaratıcı içerikler olan 360 derece video çekimi ve 3d oyunlaştırma ile zenginleştirerek tamamlar. İşte bu yüzden uçtan uca sanal gerçeklik firmasi nsocial'dır.
2012 doğumlu Nsocial, Litvanya, Çek Cumhuriyeti, Türkiye, Özbekistan, Katar, Suudi Arabistan, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde faaliyet gösteren küresel olarak zenginleştirilmiş deneysel bir Sanal Gerçeklik Ajansıdır. Sanal Gerçeklik Ajansı ve 360 derece video çekimi ajansı olarak, sanal gerçeklik çözümleri ve vr yazılımları geliştiriyoruz. Üretimde sanal gerçeklik ile başlayarak, İnşaat & Gayrimenkul Emlak, Turizm, Spor, Belediyeler ve Resmi Kurumlar, Fabrika, Üretim, Eğitim, Pazarlama, Perakende, Lojistik, Enerji gibi bir çok sektörde global markalara hizmet veriyoruz.
Örneğin, Özbekistan'da faaliyet gösteren ülkenin en büyük inşaat ve emlak şirketi olan DreamCity Development, 360 derece 3D Modelleme, 360 derece 3D Animasyon, VR Oyunlaştırma, Sanal Gerçeklik Oyunlaştırma, 360 derece video çekim içerik üretimi ve yazılım teknolojilerini birleştirerek tamamladığımız projesinde. Satış operasyonlarında Sanal Gerçeklik (VR) teknolojisini kullanarak, yatırım yapmak istedikleri gayrimenkulleri fuarlarda, satış ofislerinde, yabancı pazarlama faaliyetlerinde, web sitelerinde, sosyal medya pazarlamasında, dijital pazarlama faaliyetlerinde deneyimleyebilir ve satabilir halde aktif olarak kullanıyorlar.
Teknik olarak, sanal gerçeklik terimi 360 derece video çekimi yani vr video çekimi ve 3D modelleme ile desteklenen bir Müşteri Deneyimi'dir."Sanal Gerçeklik Nedir?" "Hissedilen teknoloji" sorusuna cevap veriyoruz.
Tabii ki, oyunlaştırma ve Sanal Gerçeklik İş Eğitim Simülasyonundan bahsetmeden geçemeyiz. Özetle Sanal Gerçeklik Ajansı, markaların İnsan Kaynakları, Öğrenme, Üretim, Satış, İş Geliştirme, Pazarlama ve Kurumsal Departmanları ile projeler yürütmektedir. Gördüğünüz gibi, Sanal Gerçeklik Ajansı'nın neredeyse tüm departmanlarla çalışabilecek geniş bir hedef kitlesi var.
Örneğin, Türkiye'nin en büyük moda perakendecisi Defacto'nun İnsan Kaynakları Sanal Gerçeklik İş Eğitimi projesini tamamladık. Projemizin amacı yeni işe alınan personelin sanal gerçeklik ve 360 derece video çekimi ile iş oryantasyonu, zaman kaybetmeden ve verimlilik kaybetmeden yenilikçi bir yolla anlatmaktı. 30 ülkede faaliyet gösteren Defacto, 503 mağazası, 14.000+ çalışanı var. Projemiz 360 derece vr insan kaynakları oryantasyonu ile farklı şehir ve ülkelerdeki showroomlarda yeni işe alınan çalışanların iş oryantasyonuna odaklamaktı.
Temel sorun, farklı ülkelerden / şehirlerden yeni çalışanları İstanbul'daki merkeze götürmekti. Bu masraflıydı, zaman harcıyor ve verimliliği düşürüyordu.
360 derece video çekimi ile iş oryantasyonu sanal gerçeklik projesini deneyimleyebilirsiniz.
Çözüm kolaydı. insan kaynaklarında vr kullanarak. İstanbul'daki tüm departmanları da içeren 360 derece video prodüksiyonunu tamamladık. Sonra genel merkezi departmanlara ayırdık. Her bir departmanın sorumluluklarının neler olduğunu kimin kim olduğunu açıklayan 2D metin infografikler ekledik. 360 derece video çekimi Vr prodüksiyonuna sanal tur yazılımı uyguladık.
Bu sanal tur yani vr tur yazılımı ile kullanıcılar tam kontrole sahipler. sanal tur vr turu; webVR, mobileVR ve vrheadsets olmak üzere tüm vr platformlar geliştirildi. bu, tüm platformlardan erişilebilir anlamına gelir. çalışanlar tüm merkezde yürüyebilir ve keşfedebilirler ya da sadece ilgili departmanlarını deneyimlemek isterse, zemini seçip doğrudan departmana gidebilirler. yöneticilerle tanışmak, bölümün sorumluluklarını okumak ve çok daha fazlası. sonra her mağazaya vr gözlüğü gönderdik. departmanlarını keşfedebilir, yöneticileriyle görüşebilir ve genel merkezlerini mevcut illerindeki mağazalarından görebilirler.
İnsan Kaynaklarında Sanal Gerçeklik İş Eğitimi ve Kurumsal İnteraktif Öğrenme için bir diğer projemiz ise, demiryolları ve enerji sektörü ile çalışanların iş eğitimi oldu. sanal gerçeklik iş eğitiminde oyun senaryolarında yani oyunlaştırma ile interaktif eğitimi deneyimlediler. Ardından talimatları izlemeleri ve sorunu çözmeleri istendi. İlgili projelerin vitrin videolarını aşağıda bulabilirsiniz:
vr içerik oluşturma. vr video çekimi. 360 derece video çekimi. 3d vr animasyon. 3d modelleme. sanal tur. panoramik fotoğraf gibi temel içerikleri oluşturmalıdır.
ilk kural: profesyonel sanal gerçeklik ajansı, uçtan uca hizmet verir. vr içerik üretimi olarak zenginleştirilmiş, sürükleyici ve yaratıcı 360 derece video çekimi oluşturmak zorundadır. bunu, hedef kitlelerine dahil olan potansiyel müşterilere / müşterilere marka ürünlerini veya hizmetlerini deneyimleme ve bulma hissi veren yepyeni bir müşteri deneyimi süreci olarak özetleyebiliriz.
360 derece video çekimi, vr video ve Oyunlar sanal gerçekliğin kaynağıdır. Sanal Gerçeklik gözlükleriyle destekleyerek en iyi deneyimi sunduğumuz 360 derece video teknolojisinde, ok tuşlarını veya vr video oynatıcıya yerleştirilmiş tuşları kullanarak videonuzda 360 derece gezinebilir ve videonuzu herhangi bir açıdan çevirerek izleyebilirsiniz. eğer vr gözlüğünüz yoksa, akıllı telefonuzun ekranını sola ve sağa, yukarı ve aşağı çevirerek te izleyebilirsiniz.
sanal gerçeklik ajansı, sadece pazarlama ve iletişim departmanları ile çalışmaz. 3d vr oyunlaştırma ile, sanal gerçeklik ile iş eğitimi verebilir. Böylece çalışanlar, kurumsal öğrenme ve kurumsal eğitimde farklılaşarak motivasyonlarını ve iş performanslarını yükseltirken, iş kazaları ve sağlık riskleri de minimize olur. Ayrıca, firmalar için de iş eğitimi maliyetleri ve zaman planı gerektiren organizasyonların maliyetleri düşer.
elbette, vr şirketi, markanın hedef kitlesini sanal gerçeklik yazılımı ve oyunları ile pazarlama stratejisine uygun olarak etkilemek için çevrimdışı vr oyuncuları, sanal turlar ve oyun gibi sanal yazılımlar geliştirmelidir.
sadece pazarlama, halkla ilişkiler veya marka iletişimi için değil, VR Ajansı Nsocial ayrıca 360 derece İK eğitimiyle, İnsan Kaynakları ve Öğrenme departmanlarına interaktif öğrenme araçlarımızla zaman ve maliyet avantajları sağlayarak markanıza değer katar. Çalışanlarınız 360 derece video yani vr video veya Sanal Gerçeklik / Sanal Gerçeklik / VR teknolojisine dayanan oyunlaştırılmış hikayelerle yepyeni bir deneyim yaşarken, markanızla bağlarını da güçlendiriyorlar. Yazımıza dokunarak, Sanal Gerçeklik iş eğitimi ile interaktif kurumsal öğrenme hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
bir vr firması veya vr şirketi veya sanal gerçeklik ajansı biraz deli olmalı. yenilikçi ve özel projeler yaratmalılar. çılgın vr ajansı nsocial'ın neler yarattığını aşağıdaki oynatma listesine bakın.
Sanal gerçeklik ajansı yani vr ajansı; deneyim ajansıdır. Markalar veya kurumlar sağlamak istedikleri deneyimleri vr ajansına aktarırlar. Sanal Gerçeklik Ajansı “hikaye anlatımı / storytelling” ilkesini benimseyerek, 360 derece video çekimi, vr video çekimi, sanal tur veya 360 derece modelleme ve 3D animasyon teknikleri ile birlikte Sanal Gerçeklik Yazılımını kullanarak yaratıcı içerik ve kullanıcı dostu VR yazılımı hazırlar. Deneyim için daha da etkileşimli bir talep varsa, deneyim “Oyunlaştırma” yazılımı ile zirveye çıkarılabilir.
Sanal Gerçeklik Ajansı Nsocial'ın farkı izlenebilir ve yaratıcı içerikle ortaya çıkıyor. Başka bir deyişle, 360 derece video çekimi ve 360 derece video prodüksiyonundan sonraki post prodüksiyon sonrası aşama en az vr video çekimi kadar önemli ve titizlikle ele alınmalıdır. Burada, özellikle proje veya marka için eklenecek bilgilendirici Infographic ve sesli anlatım gibi unsurlar hem algıyı hem de deneyimi daha da geliştirmektedir.
Sanal Gerçeklik Ajansı yani VR Ajansı; markalar ve tüketiciler için unutulmaz bir deneyim sağlıyorsa, marka; iletişim kurmak istediği projesini, müşterileri ve potansiyel müşterileri akılda tutmak için farklılaştıracak pazarlama yöntemiyle işlenmiştir. Bu, tüketicinin güven verici, yenilikçi, yaratıcı ve teknolojik marka gibi olumlu algılamalar yaratmasına neden olur. Sanal Gerçeklik Ajansı Nsocial'ın farkı da tam da burada ortaya çıkar. Hedef kitlenize, markanız tarafından unutulmaz deneyimler yaşatarak akılda kalıcı vr kampanyaları yani sanal gerçeklik kampanyaları üretmekte öncüyüz.
Bugün markalar; Sanal Gerçeklik Ajansı ile birlikte çalışarak 360 derece VR deneyimi ile ürünlerini / hizmetlerini müşterilerine veya potansiyel müşterilerine interaktif deneyimler yaşatarak ulaştırır. Markalar doğal olarak VR Ajansı seçiminde farklı deneyimler sunan ajansları tercih ediyor. Nsocial, hikaye anlatımına inanan yaratıcı beyinleri ve sihirbaz ekibi ile bunu zirveye taşır.