b2b ve b2g çalışıyoruz. Yani kurumsal markalar (b2b) ve kamu kurumları (b2g) ile. b2b için; artırılmış gerçeklik projeleri, sanal gerçeklik projeleri, pazarlama, iletişim, insan kaynakları ve öğrenme departmanları için 360 derece video çekimi ve vr video prodüksiyonları tasarlıyor, yaratıyor, kavramsallaştırıyor ve kodlıyoruz.
b2g için; destinasyon pazarlaması, şehir pazarlaması, turizm panoları ve turizm acenteleri, ülke pazarlaması, insan kaynakları eğitimi, interaktif öğrenme ve geliştirme departmanları için projeler tasarlıyor, yaratıyor, kavramsallaştırıyor ve kodluyoruz. P>
200%. ar geliştiricileri, vr geliştiricileri, 360 derece vr video yapımcıları ve 3d animasyon sanatçıları tarafından yaratılan 18 kişilik tecrübeli ekibimiz. Ayrıca vr kameralar, vr kulaklıklar, drone, vr rc kameralar vb.Gibi ekipmanlarımız var ..
bu, evet demek oluyor. her şeyi kurum içinde çözüyoruz. ayrıca cihazları tedarik etmek için vr kulaklık üreticileri veya distribütörleri ile ortaklığımız var.
3. nsocial, Litvanya ve Türkiye'de 2 merkeze ve 1 inovasyon laboratuvarına sahiptir.
ksa'da (suudi arabistan krallığı) Golden Logic ajansı ile ortaklığımız var. nsocial yerel ortaklıklara açıktır.
e-mail. [email protected] günde iki kez kontrol edilir. endişelenme.
birçok parametreye bağlıdır. proje kapsamınız ve hedefiniz hakkında birlikte karar verelim.
Fuarlarda veya etkinliklerde müşterilerinize 360 derece video çekimi ile vr video deneyimi yaşayacak mısınız? interaktif öğrenme için çalışanlarınıza oyunlaştırma uygulayacak mısınız? kapalı veya açık alanlarda projeleri gerçekleştirecek misiniz? Işık? karanlık vb ... Ayrıntılar için hangi sanal gerçeklik gözlüğünü seçmeliyim blogumuzu okuyabilirsiniz.
değişir. her ikisi de olabilir. projeniz aşırı kalite çözünürlüklerine sahip yüksek performanslı cihazlara ihtiyaç duyuyorsa, unreal hakkında konuşalım. projeniz yüksek kaliteli çözünürlüğe sahip optimum cihazlar için uygunsa, ideal çözümü unity olabilir.
OpenVR da bir alternatiftir. OpenVR uygulamalarını çalıştırmak için Steam gereklidir, bu nedenle Steam ve SteamVR yükleyin. SteamVR sanal gerçeklik gözlüğünüzde düzgün bir şekilde çalıştığında, desteklenen SDK'lar listesine OpenVR ekleyin.
evet. hizmetlerimizde görebilirsiniz, ayrıca vr oyunu ve ar oyunu oluşturmak için oyun oyun stüdyomuz var.
etkinlikleriniz veya kurumsal toplantılarınız için vr oyunları kiralayabilirsiniz.gizli vr hediyeleri vr oyunumuzu buradan izleyin ve oyun stüdyosu nsocial yazımızı okuyun.
ar oyunlarıyla ilgileniyorsanız, hazine avı artırılmış gerçeklik oyunumuza dokunarak hakkında daha fazla ayrıntıyı blogumuzda okuyabilir ve artırılmış gerçeklik oyunu videomuzu izleyebilirsiniz.
toplamı olarak düşünülmelidir: artırılmış gerçeklik, sanal gerçeklik, karışık gerçeklik endüstrisi 2017 istatistik raporuna göre, 2021 yılına kadar endüstri toplamı pazar büyüklüğünün 215 milyar dolara ulaşması bekleniyor.
Bir önceki tahmin ise, toplam aktif sanal gerçeklik kullanıcı sayısının 2018 yılına kadar 171 milyona ulaşacağı tahmin ediliyordu.
başarılı bir vr kampanyasının en önemli unsuru; tüm iyi pazarlama kampanyaları gibi, bir hikaye anlatımı ile desteklenen, markanızla ilgili mükemmel bir sanal gerçeklik deneyimi yaşatan benzersiz bir deneyim oluşturmaktır. Müşterilerinize, çalışanlarınıza ya da tedarikçilerinize sanal gerçeklik etkinliği öne çıkarmak ve göstermek, keşfetmeleri için daha fazla ayrıntı vermeniz ise deneyimi zirveye çeker.
aynısı artırılmış gerçeklik pazarlama kampanyaları için de geçerlidir. artırılmış gerçeklik insanları şaşırttı, şok etti ve vay canına! müşterinin gözünden bakın. teknoloji onlar için ne olursa olsun, insanlar içeriğin gücüne dalmış durumdalar. muhteşem bir 3d animasyonlu içerik oluşturun ve webAR ile hiç bir uygulama indirtmeden, tarayıcı üzerinden artırılmış gerçeklik deneyimi yaşatın.
ARCore, Google’ın artırılmış gerçeklik deneyimleri oluşturma platformudur. Farklı API'ler kullanan ARCore, telefonunuzun çevresini algılamasına, dünyayı anlamasına ve bilgi ile etkileşime girmesine olanak tanır. paylaşılan AR deneyimlerini etkinleştirmek için bazı API'lar android ve iOS'ta kullanılabilir.
ARCore, sanal içeriği telefonunuzun kamerasıyla görüldüğü gibi gerçek dünyayla entegre etmek için üç temel özellik kullanır:
hareket izleme, telefonun dünyaya göre konumunu anlamasını ve izlemesini sağlar.
çevresel anlayış, telefonun her türlü yüzeyin boyutunu ve yerini algılamasını sağlar: yer, sehpa veya duvarlar gibi yatay, dikey ve açılı yüzeyler.
ışık tahmini, telefonun çevrenin mevcut aydınlatma koşullarını tahmin etmesini sağlar.
ARCore ile dijital ve fiziksel dünyaları sorunsuz bir şekilde harmanlayan yeni artırılmış gerçeklik deneyimleri oluşturun. insanların google ölçeğinde dünyayı oynama, alışveriş yapma, öğrenme, oluşturma ve deneyimleme biçimini dönüştürün.
Tabii ki, unity, unreal, android ve ios üzerinde mükemmel bir şekilde gelişmenizi sağlar. arcore hakkında daha ayrıntılı bilgi için blog içeriğimizi okumak için buraya dokunun.
ARKit (Apple ARKit), Apple’ın iOS mobil cihazlar için artırılmış gerçeklik (AR) geliştirme platformudur.
artırılmış gerçeklik (AR), bir cihazın kamerasından canlı görüntüye 2D veya 3D öğeler ekleyen kullanıcı deneyimlerini, bu öğelerin gerçek dünyaya ait görünmesini sağlayacak şekilde açıklar. ARKit, bir AR deneyimi oluşturma görevini basitleştirmek için cihaz hareket izleme, kamera sahne yakalama, gelişmiş sahne işleme ve ekran kolaylıklarını birleştirir. bir iOS aygıtının arka kamerasını veya ön kamerasını kullanarak birçok AR deneyimi oluşturmak için bu teknolojileri kullanabilirsiniz.
ARKit, iOS 11 ile birlikte tanıtıldı. ARKit'in Core A9 ve daha yüksek iOS cihazlarında çalışacağı belirtildiği için, AR deneyimleri daha ayrıntılı içeriğe sahip olabilir ve daha iyi çevre bilinci sağlayabilir. iPhone X ile ARKit gerçek zamanlı yüz tarama yapabilir ve bu verileri 3D karakterlerin yüz ifadelerini çekmek için kullanabilir.
iOS cihazının kamerasını, ivmeölçerlerini, jiroskop ve bağlam farkındalığını kullanarak, ARKit cihaz taşınırken çevre haritalaması yapar. atalet sensör verilerinin kameradan gelen verilerle sensör füzyonu, yüksek doğrulukta konum farkındalığı ve haritalama sağlar. yazılım, ortamdaki düzlemler gibi görsel özellikleri seçer ve atalet sensörlerinden gelen bilgilerle birlikte hareketi izler. kamera ayrıca AR nesnelerinin yandığı ışık kaynaklarını belirlemek için de kullanılır. Apple’ın artan ayrıntı ve dolayısıyla bellek kullanımı çözümü, eski verilerin yeni için kaybolduğu kayan bir harita. kullanıcılar kaydetmek istedikleri kreasyonları işaretlemek için çapa yerleştirebilir.
ARKit, geliştiricilerin iPad ve iPhone için yüksek ayrıntılı AR deneyimleri oluşturmalarına olanak tanır. cihaz aracılığıyla yakalanan ortamlarda animasyonlu 3d sanal metin, nesneler ve karakterler eklenebilir. bir kişinin yaptığı sahneler kalıcıdır ve konumu daha sonra ziyaret eden başkaları tarafından görülebilir.
ARkit hakkında daha ayrıntılı bilgi için blog içeriğimizi okumak için buraya dokunun.
sanal gerçeklik (VR), simüle edilmiş bir ortam oluşturmak için bilgisayar teknolojisinin kullanılmasıdır. geleneksel kullanıcı arayüzlerinin aksine, vr kullanıcıyı bir deneyimin içine yerleştirir. önlerinde bir ekran görüntülemek yerine, kullanıcılar daldırılır ve 3D dünyalarla etkileşime girebilir. görme, işitme, dokunma, hatta koku gibi mümkün olduğunca çok duyuyu simüle ederek, bilgisayar bu yapay dünyaya bir kapı bekçisine dönüşür. neredeyse gerçek VR deneyimlerinin sınırlamaları, içeriğin kullanılabilirliği ve ucuz bilgi işlem gücüdür.
sanal gerçeklik (VR), gerçek dünyaya benzeyen veya gerçek dünyadan tamamen farklı olabilen simüle edilmiş bir deneyimdir. sanal gerçeklik uygulamaları eğlence (yani video oyunları) ve eğitim amaçlı (tıbbi veya askeri eğitim) içerebilir. diğer farklı VR tarzı teknolojisi türleri arasında artırılmış gerçeklik ve karışık gerçeklik bulunmaktadır.
sanal gerçeklik (VR), simüle edilmiş bir ortam oluşturmak için bilgisayar teknolojisinin kullanılmasıdır.
sanal gerçekliğin en çok tanınan bileşeni, başa takılan ekran (HMD). insanlar görsel yaratıklardır ve ekran teknolojisi genellikle sürükleyici sanal gerçeklik sistemleri ile geleneksel kullanıcı arayüzleri arasındaki en büyük farktır.
sanal gerçeklikteki başlıca oyuncular arasında HTC Vive, Oculus Rift ve PlayStation VR (PSVR)
sanal gerçeklik nasıl kullanılıyor? vr oyunları, sanal gerçeklik ve veri görselleştirme, havacılık, tıp ve askeri için vr, sanal gerçeklik ve akıl hastalığının tedavisi, vr ile iş eğitimi sanal gerçeklik, vr ile çalışan gelişimi, sanal gerçeklik öğrenme vb ...
sanal gerçeklik hakkında daha ayrıntılı bilgi için blog içeriğimizi okumak için buraya dokunun.
artırılmış gerçeklik, fiziksel dünyamızı genişleten ve üzerine dijital bilgi katmanları ekleyen teknolojidir. sanal gerçekliğin (VR) aksine, ar gerçek olanı sanal olanla değiştirmek için tüm yapay ortamları oluşturmaz. ar, mevcut bir ortamın doğrudan görünümünde görünür ve ona sesler, videolar, grafikler ekler.
artırılmış gerçeklik (ar), gerçek dünyada bulunan nesnelerin, bazen görsel, işitsel, dokunsal, somatosensör dahil olmak üzere birden fazla duyusal modalitede bilgisayar tarafından oluşturulan algısal bilgilerle geliştirildiği gerçek dünya ortamının etkileşimli bir deneyimidir. ve koku alma.
artırılmış gerçeklik, doğal ortamları veya durumları geliştirmek ve algısal olarak zenginleştirilmiş deneyimler sunmak için kullanılır. Gelişmiş AR teknolojilerinin yardımıyla (ör. Bilgisayar vizyonu ekleme, akıllı telefon uygulamalarına AR kameraları ekleme ve nesne tanıma), kullanıcının çevresindeki gerçek dünya hakkındaki bilgiler etkileşimli ve dijital olarak manipüle edilir. Çevre ve nesneleri hakkında bilgi gerçek dünyaya yerleştirilir.
bilgisayar tarafından oluşturulan görüntülerin üst üste bindiği, böylece gerçekliğin algısını değiştiren fiziksel gerçek dünya ortamının bir görüntüsü AR'dir.
Bugün 4 çeşit artırılmış gerçeklik var:
işaretsiz AR, işaretçi tabanlı AR, projeksiyon tabanlı AR, üst üste binme tabanlı AR
artırılmış gerçeklik hakkında daha ayrıntılı bilgi için blog içeriğimizi okumak için buraya dokunun.
Karma gerçeklik (MR), fiziksel ve dijital nesnelerin gerçek zamanlı olarak bir arada var olduğu ve etkileşime girdiği yeni ortamlar ve görselleştirmeler üretmek için gerçek ve sanal dünyaların birleştirilmesidir. karma gerçeklik yalnızca fiziksel veya sanal dünyada yer almaz, ancak sürükleyici teknoloji yoluyla artırılmış gerçeklik ve artırılmış sanallığı kapsayan bir gerçeklik ve sanal gerçeklik melezidir.
Karma Gerçeklik (MR) oklüzyon yoluyla gerçek ve sanal etkileşim arasındaki sınırları kaldırır. Oklüzyon, bilgisayar tarafından oluşturulan nesnelerin, sehpanızın altında sanal bir robot gibi, fiziksel ortamdaki nesneler tarafından görülebilir şekilde gizlenebileceği anlamına gelir.
işlerin ilginç olduğu yer burası, çünkü "hey, bilgisayar grafikleri ile" artırılmış "teknik olarak" gerçeklik "in tamamı değil mi?" teknik olarak, tabii. ancak kullanıcı deneyiminde (ve gelişimsel karmaşıklıkta) bu terimlerin birbirinin yerine kullanılabilmesini sağlamayan önemli bir ayrım vardır.
Karma Gerçeklik (MR), gerçek dünyadaki nesnelere - gerçek zamanlı olarak bağlanan ve onlarla etkileşime giren sentetik bir içerik katmanıdır. Karma Gerçeklik deneyimleri, bilgisayar tarafından oluşturulan nesnelerin fiziksel ortamdaki nesneler tarafından gözle görülür bir şekilde gizlenmesiyle tıkanıklık gösterir.
Genişletilmiş gerçeklik (XR), bilgisayar grafikleri ve giyilebilir cihazlar tarafından oluşturulan tüm gerçek ve sanal ortamları ifade eder. XR'deki 'X' basitçe herhangi bir harfi temsil edebilen bir değişkendir. XR, artırılmış gerçeklik (AR), karma gerçeklik (MR) ve sanal gerçeklik (VR) dahil olmak üzere bilgisayarla değiştirilmiş gerçekliğin tüm çeşitli biçimlerini kapsayan şemsiye kategorisidir.
karma gerçeklik (mr) hakkında daha ayrıntılı bilgi için blog içeriğimizi okumak için buraya dokunun. p>
karışık gerçeklik (xr) hakkında daha ayrıntılı bilgi için blog içeriğimizi okumak için buraya dokunun. p>